Monday 12 December 2016

5 Bahagian Tubuh Wanita yang Disukai Lelaki...

5 Bahagian Tubuh Wanita yang Disukai Lelaki...



Bahagian mana yang lelaki suka pada wanita? Nak tahu? Kita letakkan No 1 yang paling akhir sekali. 


5. Muka Tanpa Make Up

Kaum hawa, jangan takut untuk tidak bersolek ketika keluar. Adakalanya bila anda keluar dengan keadaan muka bersolek, ianya akan lebih menakutkan kaum adam. Solekan yang ringkas tapi nampak menarik boleh memukau pandangan lelaki. Tapi solekan yang tebal memang tak rasa nafsu langsung, dah jadi macam opera cina pula kan...
Wajah yang comel dan menarik dapat meningkatkan nafsu lelaki tatkala terpandang wajahnya. Maka sebab itu ramai wanita sangguh berhabisan ribuan ringgit demi wajah.
Lelaki tak suka pada wanita yang bermisai dan banyak bulu. Mereka akan suka pada wajah yang bersih dan pandai ber make up secara natural.

4. Punggung

Punggung memang akan nampak seksi sekirannya ada punyai punggung yang besar dan melentik, tapi agak2 la tak la terlampau besar dan mengelebeh jatuh. Kalau nak kekal montok bole pakai seluar tight yang boleh mengekalkan bentuk punggung yang menawan. Pada siapa lagi anda nak tunjuk, hanya pada suami saja ye. Sebab itu ada rama juga lelaki tak kisah pada wajah sangat, asalkan bersih tidak penuh dengan jerawat, tak cantik pun tak mengapa, tapi mantap di bahagian punggung dan pinggang yang ramping. Setiap malam mereka lebih suka memegang dan meraba punggung daripada wajah isteri mereka.



3 Bibir

Bibir merupakan perkara yang digila-gilakan lelaki. Terutamanya mereka yang pandai bercium. So, berlatih selalu bab ciuman dengan suami anda, pasti suami tidak cari lain. Bibir yang lebar dan berbentuk adalah paling di sukai lelaki, mereka suka mengigit dan menghisap bibir isteri mereka setiap hari dan setiap malam. Jadi mempunyai bibir dan menawan dan teknik ciuman yang sukar dilupankan setiap hari. Pakar psikologi mengatakan bahawa, lelaki yang cium isterinya sebelum kerja adalah lebih produktif dan setia pada isteri. Sebab itu ramai wanita suka memakai lipstik agar bibir mereka nampak lebih menawan, bukan setakat itu saja ramai yang habiskan duit dengan membeli lipstik dan gloss untuk mengilatkan bibir. Ia mampu menyerlahkan kejelitaan dan daya penarik pada seseorang wanita. Pastikan di atas bibir tidak punyai misai, ini akan membantutkan rasa kenikmatan dan nafsu lelaki.


2. Payudara

Benda ni yang selalu perempuan nak tunjuk sangat. Lebih-lebih lagi kalau payudara itu ada lurah, memang lah boleh naik nafsu lelaki dengan pantas.
Mengapa ada sesetengah lelaki memilih perempuan yang punyai payudara dan punggung yang mantap, ada lelaki lain tak kisah dengan bentuk tubuh wanita. Payudara menjadi aset terbaik wanita untuk ditonjolkan. Lelaki pun sangat menyukai bahagian yang satu ini saat bersama dengan pasangannya. Melihat bahagian ini, lelaki pun tak sabar untuk segera menjelajahi lebih dalam keberadaannya. Bentuknya yang kelihatan begitu indah membuat wanita kelihatan seksi dengan sepasang payudaranya. Selain itu, lelaki tidak mempunyai payudara yang boleh membuatnya tampak lebih menarik. Tak hairan, lelaki pun begitu mengagumi kewujudan payudara dan selalu dibuat kagum, bahkan berghairah serta ingin segera menyentuhnya dan merasakan kelembutannya.

Lelaki menyukai kelembutan payudara
Tidak pernah merasakan kelembutan selembut payudara wanita. Mungkin hal inilah yang kemudian membuat mereka tergila-gila dengan kelembutan payudara. Seorang lelaki boleh menghabiskan waktunya sepanjang hari untuk membelai payudara pasangannya dengan tangannya. Dan, setiap kali jari-jarinya melalui jarak di antara payudara, dia selalu menginginkan untuk mengeksplorasinya dengan lebih jauh lagi.

Dari hasil kajian saintifik, lelaki yang suka pada payudara dan punggung yang mantap adalah tergolongan dari kalangan lelaki yang bersifat lebih maskulin. Mereka juga suka bersosial, suka pada sukan dan menjadi center of attention.
Mereka juga tergolong di kalangan orang yang berada, kaya, seorang yang berdikari, dan tahan lasak dalam setiap kerja yang mereka lakukan. Ini memberikan mereka satu daya ketahanan mental yang kuat terutama mereka yang terlibat dalam perniagaan.

Manakala lelaki yang tidak kisah, atau milih pada payudara yang kecil adalah bersifat tidak berkeyakinan tinggi, tidak berdikari, sukar untuk buat keputusan dan tidak meminati sukan.


1. Kemaluan

Ya! ianya bahagian tubuh wanita paling seksi. Sebab tu diletakan pada nombor satu. Oleh itu, jangan tunjuk pada sesiapa kecuali pada yang halal. Lagipun itulah tempat lelaki melepaskan nafsu mereka dengan penuh kepuasan. Betul? Sebab itu elakkan pakai seluar ketat yang boleh nampakkan V anda dengan jelas. Labuhkan baju anda hingga dapat menutupi bahagian kemaluan dan punggung anda.
Bahagian yang paling diminati lelaki ini tak dapat di nampak di mana-mana.

Mereka akan nampak bahagian muka, bibir, bentuk badan dan payudara. Jadi anda sudah tahu bagaimana nak pikat suami anda.

selamat mencuba ya 

No comments:

Post a Comment